Ein Ticket für Westmecklenburg. Der Dachtarif als Einstiegslösung für die Tarifintegration 2010.
Alba
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Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
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Publisher
Alba
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DE
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Düsseldorf
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0722-8287
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ZLB: 4-Zs 3393
BBR: Z 529
TIB: ZO 1831
BBR: Z 529
TIB: ZO 1831
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Authors
Abstract
Für die Region Westmecklenburg wurde der Westmecklenburg-Tarif (WMT) entwickelt, der eine durchgehende Nutzung von SPNV, Regionalbus und Stadtverkehr ermöglicht. Als Dachtarif richtet er sich an die Fahrgäste, die zwischen den Unternehmen übersteigen und wird er zusätzlich zu den bestehenden Haustarifen der Verkehrsunternehmen angeboten.
The Westmecklenburg-Tarif (WMT) was developed as a joint fare system for the combined use of regional rail, bus und urban public transport services in the Schwerin region, capital of Mecklenburg-Vorpommern. The WMT addresses only passengers who change between the participating companies. Therefore it was developed as an umbrella fare system, which is offered parallel to the companies individual fare systems.
The Westmecklenburg-Tarif (WMT) was developed as a joint fare system for the combined use of regional rail, bus und urban public transport services in the Schwerin region, capital of Mecklenburg-Vorpommern. The WMT addresses only passengers who change between the participating companies. Therefore it was developed as an umbrella fare system, which is offered parallel to the companies individual fare systems.
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Der Nahverkehr
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Nr. 1/2
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S. 66-70