Ein Jahr Fünf-Minuten-Garantie. Sind die Kunden in Nordhessen seitdem zufriedener?
Alba
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Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
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Publisher
Alba
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DE
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Düsseldorf
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0722-8287
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ZLB: 4-Zs 3393
BBR: Z 529
TIB: ZO 1831
BBR: Z 529
TIB: ZO 1831
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Authors
Abstract
Seit einem Jahr erhalten ÖPNV-Nutzer in Nordhessen schon bei fünf Minuten Verspätung am Zielort ihr Fahrgeld zurück. Die Erfahrungen des Nordhessischen Verkehrsverbundes (NVV) mit seiner Kundengarantie sind in vielerlei Hinsicht positiv: bei einer Beschwerdequote von 0,009 Prozent und Auszahlungsbeträgen an unzufriedene Kunden, die sich hochgerechnet auf jährlich zirka 0,14 Prozent der Fahrgeldeinnahmen belaufen. difu
For over a year now, passengers in North Hessen can get a full refund for being just 5 minutes too late at their destinations. The experience of the Nordhessischen Verkehrsverbund (North Hessen Public Transport Authority) with its Customer Guarantee is generally very positive: with a complaints level of 0,009 per cent and a total payout to dissatisfied customers on the region of 0,14 p.c. of ticket income. difu
For over a year now, passengers in North Hessen can get a full refund for being just 5 minutes too late at their destinations. The experience of the Nordhessischen Verkehrsverbund (North Hessen Public Transport Authority) with its Customer Guarantee is generally very positive: with a complaints level of 0,009 per cent and a total payout to dissatisfied customers on the region of 0,14 p.c. of ticket income. difu
Description
Keywords
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Der Nahverkehr
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Nr. 9
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S. 64-67